==============================
ျမန္မာတုိ႔သည္ ေရခံေျမခံ ေကာင္းမ်ားျဖင့္ အတိတ္ေကာင္း၊ သမုိင္းေကာင္း အစဥ္အလာမ်ား ထင္ရွားစြာ ရွိခဲ့ေသာ လူမ်ဳိးမ်ား ျဖစ္သည္။ ကိုယ္တုိင္ ရပ္တည္ႏုိင္ေသာ ႏုိင္ငံ၊ ထင္ရွားသည့္ လူမ်ဳိး၊ ဘာသာ၊ ကိုးကြယ္မႈ၊ ဘာသာ စကား၊ စာေပ၊ ဂီတ၊ အႏုပညာ၊ လက္မႈ အသက္ေမြးမႈ ပညာရပ္ မ်ားျဖင့္ ယဥ္ေက်းမႈ အေမြအႏွစ္ မ်ားစြာ လိမ္းက်ံ ထံုမြမ္းေသာ ႏုိင္ငံအ...ျဖစ္ ထူးျခား ထင္ရွားစြာ ရပ္တည္ လာခဲ့သည္။
ျမန္မာတုိ႔၏ ယဥ္ေက်းမႈ ဓေလ့ ထံုးစံမ်ားသည္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ အဆံုးအမျဖင့္''ရွက္ျခင္း၊ ေၾကာက္ျခင္း'' ဟူေသာ ဟီရိၾသတၱပၸ ေလာကပါလ တရားႏွစ္ပါး အေျခခံ၍ တိုင္းရင္းသား လူမ်ဳိးစု တို႔၏ ယဥ္ေက်းမႈ၊ လူမႈ က်င့္ဝတ္မ်ားကို ေစာင့္ထိန္း လာခဲ့ၾကေပသည္။ ျမန္မာတုိ႔သည္ ဇာတိကို ခ်စ္သည္။ ႏုိင္ငံကို ခ်စ္သည္။ အသိ ဥာဏ္ ၾကြယ္ဝ၍ ဘာသာ သာသနာကို ႐ိုေသ ေလးျမတ္သည့္ ႏွလံုးသား လွပ ကိုယ္ က်င့္သိကၡာ ျပည့္ဝသည့္ လူမ်ဳိးမ်ား ျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။ ဤကဲ့သို႔ အစဥ္အလာ ႀကီးမားစြာ နက္႐ိႈင္းၿပီး ျမတ္ႏုိး ႏွစ္သက္ဖြယ္ ယဥ္ေက်းမႈ အေမြမ်ားကို မယိမ္းမယိုင္ ခုိင္ၿမဲေအာင္ ထိန္းသိမ္း ရမည္မွာ ႏုိင္ငံသားတုိင္း၏ တာဝန္ ျဖစ္ေပသည္။ ယဥ္ေက်းမႈ ကြယ္ေပ်ာက္လွ်င္ လူမ်ဳိးေပ်ာက္မွာ စိုးရပါသည္။ ေျမမ်ဳိ၍ လူမ်ဳိး မကြယ္ေပ်ာက္၊ လူမ်ဳိမွသာ လူမ်ဳိး ကြယ္ေပ်ာက္ ႏုိင္ပါသည္။
ျမန္မာတုိ႔၏ ကိုးကြယ္ရာ ဘာသာ တရားကို ရဟန္းေတာ္မ်ားက ဦးေဆာင္ ပါသည္။ ထုိ႔ျပင္ ဆရာေတာ္ႀကီး မ်ားသည္ အမ်ဳိး၊ ဘာသာ သာသနာကို ကာကြယ္ရန္ တာဝန္ ရွိေၾကာင္းကို ဆံုးမ ေဟာၾကားေတာ္ မူၾကပါသည္။ ဆရာေတာ္မ်ားသည္ ဓမၼစာေပ မ်ားကို ေရးသားၾက သကဲ့သို႔ ေထရဝါဒ ဗုဒၶ ဘာသာဝင္တုိ႔ အျမင္မွန္၊ အသိမွန္မ်ား ရေစရန္ ေဟာၾကားျခင္းမ်ား ရွိပါသည္။ ဆရာတင္မွား၍ သံသရာ တစ္ေလွ်ာက္လံုး မေမွာက္ေစရန္ႏွင့္ ကိုးကြယ္ရာ အစစ္အမွန္ ကိုလည္း ၫႊန္ျပေတာ္ မူၾကပါသည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံကို နယ္ခ်ဲ႕တို႔ သိမ္းသြင္း အုပ္ခ်ဳပ္စဥ္ ျမန္မာတုိ႔ အိုးအိမ္ တုိက္တာ အေဆာက္အအံု မ်ားႏွင့္အတူ အက်င့္စာရိတၱ မ်ားပါ ပ်က္ယြင္း လာခဲ့ရသည္။ ယဥ္ေက်းမႈ ဓေလ့ ထံုးစံမ်ားကို ထိပါး ႐ိုက္ခတ္ျခင္း ခံလာရေတာ့သည္။ ျမန္မာတုိ႔၏ ႐ိုးသားျခင္း၊ အသိဥာဏ္ အေတြးအေခၚ မက်ယ္ျပန္႔ျခင္း၊ အမ်ဳိးဘာသာ သာသနာကို ေစာင့္ထိန္း ရမည္ကို အေလးအနက္ ထားရမွန္း အသိမ်ား နည္းပါး ခဲ့ၾကသည္။ ျမန္မာတုိ႔သည္ စိတ္ေကာင္းရွိ၏။ ဧည့္ဝတ္ ေက်ပြန္၏။ လူခ်င္း ခင္လာလွ်င္ မည္သူ႔ကို မဆုိ ေဆြမ်ဳိး အရင္းသဖြယ္ ေပါင္းသင္း ဆက္ဆံ ယံုၾကည္ တတ္ၾကသည္။ ပစၥည္း ဥစၥာကို ရွာေဖြလွ်င္ ျဖစ္ေစ၊ သံုးစြဲလွ်င္ ျဖစ္ေစ၊ စနစ္တက် မရွိ ေပါ့ဆစြာ သံုးသည္။ ကုန္၍ ကုန္မွန္းမသိ၊ မြဲျပာက်မွ လူမ်ဳိးႏွင့္ ဘာသာတရားကို မ်က္ကြယ္ျပဳ၍ ျဖစ္သလုိ ရင္ဆုိင္ၾကသည္။ ဤအားနည္းခ်က္ကို အခြင့္ေကာင္းယူ၍ တုိင္းတစ္ပါးသား မ်ားက ဗဟုသုတ နည္းပါးၿပီး ႐ိုးသားေသာ မိဘမ်ားကို ေငြေၾကး ပစၥည္းမ်ားႏွင့္ မွ်ားကာ ျမန္မာ မိန္းကေလးတုိ႔အား အထင္ေသးစြာ ခ်ဥ္းကပ္ သိမ္းပိုက္ ၾကေလသည္။
တုိင္းတစ္ပါးသား တုိ႔သည္ ယခင္က အလုပ္လုပ္ရန္၊ စီးပြားရွာရန္ ျမန္မာ ႏုိင္ငံသို႔ ေရာက္လာၾကသည္။ ျမန္မာတုိ႔က ထုိသူတုိ႔ကို ခုိင္းခဲ့ၾကသည္။ ကာလ ၾကာလာေသာ္ ျမန္မာတုိ႔ကို သူတုိ႔က ျပန္လည္ ခုိင္းေစ ေနေပၿပီ။ ပစၥည္း ဥစၥာမ်ားျဖင့္ ဆင္းရဲ ႏြမ္းပါးၿပီး ဗဟုသုတ နည္းပါးေသာ အမ်ဳိးသမီး မ်ားကို သိမ္းပိုက္ၾကသည္။ မိဘ ေဆြမ်ဳိး အသိုင္းအဝိုင္း အခ်ဳိ႕ကလည္း ပစၥည္းဥစၥာ ခ်မ္းသာသည္ကို ေက်နပ္အားရ ဂုဏ္ယူၾကသည္။ အမ်ဳိးပ်က္၊ ဘာသာပ်က္ သြားသည္ဟု ဂ႐ုမထား မိေတာ့ပါ။ ၎တုိ႔ ေမြးဖြား လာေသာ ရင္ေသြးမ်ားကား ျမန္မာေသြး၊ ျမန္မာလူမ်ဳိး မ်ား မဟုတ္ေတာ့ပါ။
လြန္ခဲ့ေသာ အႏွစ္ေလးဆယ္က ျဖစ္ပါသည္။ စာေရးသူႏွင့္ ခင္မင္ရင္းႏွီး ေသာ ဘြဲ႕ရ ပညာတတ္ ဝန္ထမ္းေကာင္း တစ္ေယာက္ ျဖစ္သည့္ သူငယ္ခ်င္း အမ်ဳိး သမီး တစ္ေယာက္သည္ ဂ်ပန္ ႏုိင္ငံသား တစ္ေယာက္ႏွင့္ အေၾကာင္း ပါသြားၿပီး ဂ်ပန္ ႏုိင္ငံသို႔ လုိက္သြားပါသည္။ တခ်ဳိ႕ သူငယ္ခ်င္းမ်ားက သူမ ခ်မ္းသာေနေၾကာင္း၊ ျမန္မာ ႏုိင္ငံသို႔ ျပန္လာလွ်င္ သူ႔ေဆြမ်ဳိးမ်ားကို ေထာက္ပံ့သြားေၾကာင္း၊ လွဴဒါန္း သြားေၾကာင္းကို အားက်ျခင္း၊ ဂုဏ္ယူျခင္း မ်ားျဖင့္ ေျပာဆုိပါသည္။ စာေရးသူကား ဂုဏ္မယူႏုိင္ပါ။ သူမ ခ်မ္းသာသည္ကို ဝမ္းသာေသာ္လည္း ျမန္မာ ႏုိင္ငံသား မျဖစ္ေတာ့၍ ႏွေျမာတသ ျဖစ္မိပါသည္။ ပညာတတ္ ဝန္ထမ္းေကာင္း ျမန္မာ ႏုိင္ငံသား တစ္ေယာက္ ဆံုး႐ံႈး၍ ျဖစ္သည္။ သူ၏ မ်ဳိးဆက္မ်ား ျမန္မာ လူမ်ဳိး ျဖစ္မလာ ႏုိင္ေတာ့ပါ။
ေနာက္ထပ္ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္လည္း ရွိပါသည္။ သူမကား သံ႐ံုး တစ္႐ံုးမွ ဝန္ထမ္း တစ္ဦးႏွင့္ အိမ္ေထာင္ျပဳပါသည္။ ကေလးႏွစ္ေယာက္ ရၿပီးေသာ အခါ အဆင္မေျပ ျဖစ္၍ အိမ္ေထာင္ေရး ၿပိဳကြဲသြားပါသည္။ သူ႔ခင္ပြန္းကေနာက္ အိမ္ေထာင္ျပဳသြားပါသည္။ သူငယ္ခ်င္း၏ဆႏၵျဖစ္ေသာ တစ္လင္ တစ္မယား စနစ္ကား မိုးတိမ္ႏွယ္ လြင့္ပါး ေပ်ာက္ကြယ္ သြားခဲ့ရပါသည္။ သူမ၏ ရင္ေသြးမ်ားကား သူမႏွင့္ေနၿပီး ျမန္မာ လူမ်ဳိးမ်ား ျဖစ္ေနခဲ့ပါ၍ ေတာ္ပါေသးသည္။ ျမန္မာတုိ႔ ယဥ္ေက်းမႈ ဓေလ ့အစဥ္တြင္ ဆုိ႐ိုးစကား တစ္ခု ရွိခဲ့ပါသည္။ ''အိမ္ေထာင္မႈ၊ ဘုရား တည္၊ ေဆးမင္ရည္ စုတ္ထုိး ဤသုံးခ်က္ မပိုင္လွ်င္ ေနာင္ျပင္ရန္ ခက္သည့္ အမ်ဳိး'' ျဖစ္သည္။
ျမန္မာလူမ်ဳိး တုိ႔သည္ ဘုရားတည္ျခင္း၊ အိမ္ေထာင္ျပဳျခင္း၊ ေဆးမင္ရည္မ်ား စုတ္ျဖင့္ ထုိးရာတြင္ တည္ၿပီး၊ ျပဳၿပီး၊ ထုိးၿပီးမွ ျပင္၍ ဖ်က္၍ မရပါ။ ဘဝအတြက္ အေရးပါေၾကာင္း ေဖာ္ျပသည့္ စကားမ်ား ျဖစ္သည္။ ဘဝအတြက္၊ လူမ်ဳိးအတြက္၊ ဘာသာ သာသနာ အတြက္ျဖစ္၍ ႏုိင္ငံ့ဂုဏ္၊ လူမ်ဳိးဂုဏ္၊ ဇာတိဂုဏ္၊ မိသားစု ေဆြမ်ဳိးဂုဏ္ မပ်က္ေအာင္ ဆင္ျခင္ ထိန္းသိမ္းရမည္ ျဖစ္သည္။
ယခုအခါသည္ Globalization အရ ကမၻာႀကီးသည္ ရြာႀကီး တစ္ရြာ ျဖစ္လာေပၿပီ။ အေနာက္တုိင္းက ျဖစ္ပ်က္သမွ် အေရွ႕တုိင္း ႏုိင္ငံမ်ားက တစ္ခ်ိန္တည္း သိရွိႏုိင္ေပၿပီ။ ကြန္ပ်ဴတာေခတ္၊ ဆက္သြယ္ေရး ၿဂိဳဟ္တုေခတ္၊ အင္တာနက္ ကြန္ရက္ေခတ္သို႔ ေရာက္ခဲ့ေပၿပီ။ ႏုိင္ငံတကာမွ ယဥ္ေက်းမႈ မ်ားသည္လည္း ျမန္မာ တုိ႔၏ အစဥ္အလာ ႀကီးမား ယဥ္ေက်း သိမ္ေမြ႕ခဲ့ေသာ ယဥ္ေက်းမႈ တံခါးကို အတင္း ဝင္တုိးလ်က္ ရွိေနၿပီျဖစ္သည္။ ျမန္မာလူငယ္ တုိ႔သည္ ႏုိင္ငံတကာ၏ ေကာင္းသည့္ အခ်က္ မ်ားကိုသာ အတုယူ ေစခ်င္ပါသည္။ မေကာင္းသည္ကိုေတာ့ အတုမယူ ေစခ်င္ပါ။ ျမန္မာ မိန္းကေလးတုိ႔၏ ယဥ္ေက်း သိမ္ေမြ႕ေသာ အမူအရာႏွင့္ ဣေႁႏၵ ထိန္းသိမ္းမႈျဖင့္ ျမန္မာကို ကမၻာက အထင္ႀကီး ေလးစား ေစခ်င္ပါသည္။
ျမန္မာတုိ႔ ႏုိင္ငံကိုခ်စ္ၿပီး အမ်ဳိး၊ ဘာသာ သာသနာကို သမုိင္းစဥ္ဆက္ ေစာင့္ထိန္း ခဲ့သည္ကို သာဓက ႏွစ္ခုျဖင့္ တင္ျပပါမည္။ ေအဒီ(၁ဝ၄၃- ၁ဝ၁၇) မြန္တုိ႔ဌာနီ ဟံသာဝတီတြင္ တိႆမင္းသည္ မူလ ဗုဒၶ ဘာသာဝင္ ျဖစ္ေသာ္လည္း ျဗဟၼဏ အမတ္မ်ား သိမ္းသြင္းေသာ အခါ ဗုဒၶ ဘာသာအား ယံုၾကည္မႈ သဒၶါတရား နည္းပါး၍ ျဗဟၼာကို ကိုးကြယ္သူ ျဖစ္သြားသည္။ သူ၏ တုိင္းသူ ျပည္သား မ်ားအားလည္း ဗုဒ ၶဆင္းတုေတာ္ မကိုးကြယ္ရ၊ ကိုးကြယ္သူမ်ားကို ေသဒဏ္ေပးမည္ဟု အမိန္႔ထုတ္ခဲ့သည္။ ဘာသာေရးထက္ အသက္ကို တြယ္တာသူ အမ်ားစုတို႔သည္ မိမိတုိ႔ ကိုးကြယ္သည့္ ဗုဒၶ ႐ုပ္တုမ်ားကို ေရထဲသို႔ ေမွ်ာခ်ျခင္း၊ မီး႐ိႈ႕ျခင္း၊ ေဝးလံလွေသာ ေတာနက္ထဲသို႔ ပစ္ထားျခင္း မ်ားျဖင့္ အယူဝါဒကို စြန္႔ၾကသည္။ ဟံသာဝတီ ၿမိဳ႕သူ သူေဌးသမီးေလး တလေထာ္ကား သူ႔ကိုးကြယ္မႈကို မစြန္႔၊ သူ႔အိမ္ထဲတြင္ ဗုဒၶ ဆင္းတုကို ကိုးကြယ္လ်က္ ရွိသည္။
တစ္ေန႔ေသာအခါ အေျခြအရံ မ်ားႏွင့္အတူ ေရခ်ဳိး ဆင္းေသာအခါ ေရထဲတြင္ ေမ်ာလာေသာ ဆင္းတုေတာ္ ရွစ္ဆူကို မိမိ ကိုယ္တုိင္ ဆယ္ယူ၍အေျခြအရံ မ်ားကို လည္း ဆယ္ယူ ေစသည္။ ရံေရြမ်ားက ႐ုပ္တု ကိုးကြယ္လွ်င္ သတ္ရန္ ဘုရင္ႀကီးက အမိန္႔ထုတ္ ထားေၾကာင္း မဆယ္ယူရန္ တားျမစ္ၾကသည္။ တလေထာ္က အသက္ ေသရန္ မေၾကာက္ ဗုဒၶဆင္းတုေတြ သယ္ယူျခင္းကို သူတာဝန္ ယူေၾကာင္း ေျပာ၍ ဆယ္ယူ ကိုးကြယ္ ခဲ့ၾကသည္။ ဘုရင္တိႆ ၾကားေသာအခါ တလေထာ္အား ဖမ္းဆီးၿပီး ဆင္ဆုိးႀကီး မ်ားကို အရက္ျပင္း တုိက္၍ အႀကိမ္ႀကိမ္ ထုိးသတ္ ေစခဲ့သည္။ ဆင္မ်ားကား သရဏဂံု တည္သူ တလေထာ္အား မထုိးဝံ့ဘဲ ဝူးဝူးဝါးဝါး ေအာ္ကာ ေနာက္သို႔ ဆုတ္ေျပး သြားၾကသည္။ ဆင္နင္း၍ မေသ မီးဖုိကာ မီးျဖင့္ ႐ိႈ႕ေသာ္လည္း အလွ်ံ တညီးညီး ထုိမီးသည္ တရားရွင္ မေလး တလေထာ္အား ေမြးညင္း တစ္ပင္မွ်ပင္ ေလာင္ကြၽမ္းေစျခင္း အလ်ဥ္း မျပဳႏုိင္ခဲ့ေခ်။ ေနာက္ဆံုး ေျမဖုိ႔ သတ္ရန္ စီစဥ္ၿပီး ေျမမဖုိ႔မီ ဘုရင္က သင့္အိမ္က ဗုဒၶ႐ုပ္တု ရွစ္ဆူကို ဤနန္းရင္ျပင္ အတြင္းသို႔ ေကာင္းကင္မွ စ်ာန္ျဖင့္ ၾကြလာေအာင္ ပင့္ေဆာင္ႏုိင္လွ်င္ အသက္ ခ်မ္းသာေပးမည္။ သူကိုယ္တုိင္ ဗုဒၶဘာသာ အျဖစ္ ခံယူမည္ဟု ေျပာဆုိေလသည္။ ဘုရင္ႏွင့္ သူ၏ အမတ္တုိ႔ကား တလေထာ္ မလုပ္ႏုိင္ဟု ယံုၾကည္ ၾကေလသည္။ တလေထာ္က ရတနာ သံုးပါးကို ယံုၾကည္သူ ျဖစ္၍ ''ဗုဒၶ ဆင္းတုေတာ္မ်ားကို အသက္ႏွင့္ ရင္းကာ ကိုးကြယ္ ပူေဇာ္ ခဲ့ပါသည္။ ရတနာ ျမတ္သံုးပါး ဂုဏ္ေတာ္ အနႏၲ ႀကီးျမတ္ေတာ္ မူပါသည္။ ဤမွန္ေသာ သစၥာစကားေၾကာင့္ ျမတ္စြာဘုရား ကိုယ္စား ႐ုပ္ပြားေတာ္ ရွစ္ဆူ တုိ႔သည္ တိႆဘုရင္ နန္းရင္ျပင္ေပၚ ေကာင္းကင္ထက္၌ ၾကြလာစံပယ္ တည္ေတာ္မူ ၾကပါေစသား'' ဟု သစၥာဆုိ ဆုေတာင္း လုိက္ပါသည္။ သစၥာစကား ဆံုးသည္ႏွင့္ ဗုဒၶ႐ုပ္ပြား ဆင္းတုေတာ္ ရွစ္ဆူသည္ ေကာင္းကင္ခရီးက စ်ာန္ျဖင့္ ဘုရင့္ နန္းေတာ္ ေကာင္းကင္ယံဝယ္ ေရႊေရာင္ တဝင္းဝင္း ေရာက္ရွိ စံျမန္း ေနပါေတာ့သည္။ တိႆဘုရင္ႏွင့္ တုိင္းသူ ျပည္သားတုိ႔သည္ ဗုဒၶ ဘာသာဝင္မ်ား ျဖစ္သြားၾက သည္။
ပုဂံျပည့္ရွင္ က်န္စစ္သား မင္းႀကီးသည္ သမီးေတာ္ ေရႊအိမ္စည္ႏွင့္ အရိယံ ႏြယ္ဖြား ပဋိကၠရား မင္းသားတုိ႔ လူငယ္ဘာဝ ရည္ငံေနၾကသည္ကို သိေသာအခါ အမ်ဳိး ဘာသာ သာသနာ အတြက္ ျပင္းထန္စြာ ျငင္းဆန္ ခဲ့ပါသည္။ တူေတာ္ ေစာယြန္း မင္းသားႏွင့္ သမီးေတာ္ကို လက္ဆက္ ေပးျခင္းျဖင့္ ေစာင့္ေလမ်ဳိးႏြယ္ အစဥ္အလာ ကို အေလးထား ထိန္းသိမ္း ခဲ့သည္ကို ျမန္မာ့ သမုိင္းတြင္ ထင္ရွား ရွိခဲ့သည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံသည္ အာရွႏုိင္ငံ အသီးသီးႏွင့္ ဆက္ႏႊယ္ေသာ လမ္းႀကီးမ်ားျဖင့္ ကမၻာတစ္ဝန္းႏွင့္ ေရလမ္း၊ ကုန္းလမ္း၊ ေလလမ္း အသီးသီး ဆက္သြယ္ သြားလာ ၾကေတာ့မည္။ အမ်ဳိးသမီး၊ အမ်ဳိးသားမ်ား အိမ္ေထာင္ဖက္ မ်ားကို ''က်ား'' ျဖစ္လွ်င္ ၿပီးေရာ၊ ''မ''ျဖစ္လွ်င္ ၿပီးေရာ သေဘာ မထားဘဲ လူမႈေရး၊ စီးပြားေရး၊ ဘာသာ သာသနာ အေရး ခ်င့္ခ်ိန္ ေတြးေတာၿပီး လူမ်ဳိးစည္းကို ေစာင့္ထိန္း ရပါမည္။ လူ႔စည္းကို မေစာင့္ထိန္း ႏုိင္ပါလွ်င္ လူမ်ဳိးပါ ကြယ္၍ အမ်ဳိး၊ ဘာသာ သာသနာပါ ေပ်ာက္ကြယ္ ႏုိင္သည္ကို သတိထား ရေပမည္။
စာေရးသူတုိ႔ ျမန္မာမ်ားသည္ ေခတ္အဆက္ဆက္ မညံ့ခဲ့ၾကပါ။ ယခုအခါ ႏုိင္ငံေတာ္ အေနျဖင့္ ဘက္ေပါင္းစံုမွ ပြင့္လင္း ျမင္သာစြာ မီးေမာင္း ထုိးျပ၍ ႏုိင္ငံေတာ္ ႀကီးကို ေခတ္မီဖြံ႕ၿဖိဳး တုိးတက္ေအာင္ ႐ုပ္ပိုင္းဆုိင္ရာ၊ စိတ္ပိုင္းဆုိင္ရာ မ်ားကို ျမႇင့္တင္ ေဆာင္ရြက္ ေနၾကၿပီ ျဖစ္သည္။ ျမန္မာလူမ်ဳိး အခ်င္းခ်င္း လက္လွမ္းမီ သေလာက္ အသိတရားမ်ား မွ်ေဝ ေပးျခင္းျဖင့္ ဝိုင္းဝန္း တူညီစြာ ေစာင့္ေလမ်ဳိးႏြယ္ ဟူေသာ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာၾကားသည့္ သိဂၤါေလာဝါဒ သုတ္လာ အတုိင္း အမ်ဳိး ဘာသာ သာသနာကို ေစာင့္ထိန္း ႏုိင္ရန္ တင္ျပအပ္ပါသည္။
30.4.2013
ေဆာင္းပါးရွင္- ေမခ်ဳိ(ပ်ဥ္းမနား)
No comments:
Post a Comment