*********************************************************
ညတုန္းက သီတဂူဆရာေတာ္ဘုရားၾကီ...းရဲ႕ တရားတစ္ပုဒ္နာလုိက္တယ္။
ဆရာေတာ္ၾကီးက တိပိဋကဓရ ဘြဲ႔တံဆိပ္ေတာ္ရ ဆရာေတာ္ဘုရား၏ ဂုဏ္ျပဳ ပူေဇာ္ပြဲမွာ
ေဟာခဲ့တာပါ။ ေဟာခဲ့တဲ့တရားက ဧတဒဂ္ဘြဲ႔ ငါးခုရေတာ္မူခဲ့တဲ့
ျမတ္စြာဘုရားရွင္၏ အလုပ္အေက်ြးရဟန္း အရွင္အာနႏၵာအေၾကာင္းျဖစ္ပါတယ္။
အရွင္အာနႏၵာရဲ႕ သာသနာအေပၚ လုပ္ေဆာင္ေတာ္မူခဲ့သည့္ သာသနာျပဳလုပ္ငန္းမ်ားကုိ
အသားေပးေဟာေတာ္မူခဲ့တာျဖစ္တာေၾက ာင့္
နာၾကားရသူအေပါင္း အရွင္အာနႏၵာမေထရ္ျမတ္ကုိ ပုိ၍ပင္ ၾကည္ညိဳမိေတာ့၏။
ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ပထမေဗာဓိေခၚ ဝါေတာ္ ၂၀အတြင္းမွာ ဘုရားရွင္အား အျမဲတမ္း
လုပ္ေက်ြးေသာ အလုပ္အေက်ြးဟူ၍ မရွိခဲ့ၾကေပ။ ေအာက္ပါပုဂၢိဳလ္မ်ားက
အခါအားေလ်ာ္စြာ လုပ္ေက်ြးေတာ္မူခဲ့ၾကသည္။
၄င္းတုိ႔မွာ
၁။ အရွင္နာဂသမာလ၊
၂။ အရွင္နာဂိတ၊
၃။ အရွင္ဥပဝါန၊
၄။ အရွင္သုနကၡတၱ၊
၅။ အရွင္စုႏၵသမဏုေဒၵသ၊
၆။ အရွင္သာဂတ၊
၇။ အရွင္ရာဓ၊
၈။ အရွင္ေမဃိယ၊
၉။ အရွင္စုႏၵ တုိ႔ျဖစ္ၾကပါတယ္။ ဤသုိ႔အသီးသီးလုပ္ေက်ြးၾကသျဖင့္ ျမတ္စြာဘုရားရွင္မွာလည္း အခက္အခဲ ရွိခဲ့ပါတယ္။
တစ္ေန႔သ၌ ျမတ္စြာဘုရားရွင္သည္ ဂႏၶကုဋီပရဝုဏ္အတြင္း ခင္းထားအပ္ေသာ ျမတ္ေသာေနရာေတာ္၌ ရဟန္းေတာ္အေပါင္းျခံရံကာ ထုိင္ေတာ္မူေနစဥ္ ရဟန္းတုိ႔ကုိ
“ရဟန္းတုိ႔ ငါဘုရားသည္ ယခုအခါအသက္ (၅၅)ႏွစ္အရြယ္သုိ႔ ေရာက္ရွိျပီး အခ်ဳိ႔အလုပ္အေက်ြး ရဟန္းမ်ားသည္ ”ဤလမ္းျဖင့္ သြားၾကပါစုိ႔” ဟု ဆုိအပ္လ်က္ ငါဘုရားကုိ ထားခဲ့ကာ အျခားလမ္းျဖင့္ သြားၾကေလသည္။ အခ်ဳိ႕အလုပ္အေက်ြးရဟန္းမ်ားကား ငါဘုရား၏ သပိတ္၊ သကၤန္းတုိ႔ကုိ ေျမၾကီး၌ပင္ ခ်မည္ကဲ့သုိ႔ ျပဳလုပ္ၾကပါသည္။ ငါဘုရားအတြက္ အျမဲလုပ္ေက်ြးမည့္ ရဟန္းတစ္ပါးကုိ စဥ္းစားေရြးခ်ယ္ၾကေလာ့”
ထုိသုိ႔ ဘုရားရွင္၏ စကားေတာ္ကုိ ၾကားရ၍ ရဟန္းတုိ႔၏ သႏၱာန္ဝယ္ ဓမၼသံေဝဂမ်ား ျဖစ္ပြားခဲ့ၾကေလသည္။ ထုိအခါ အရွင္သာရိပုတၱရာ၊ အရွင္ေမာဂၢလာန္စေသာ အရွင္အာနႏၵာမွတစ္ပါး မဟာသာဝက ရဟႏၱာျမတ္တုိ႔သည္---“တပည့္ေတာ္ လုပ္ေက်ြးပါမည္ဘုရား စသည္ျဖင့္ အသီးသီးထ၍ ထ၍ ေလ်ွာက္ထားၾကေလသည္။ ထုိ မဟာသာဝကမ်ားကုိလည္း ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ပယ္ေတာ္မူသည္။” အရွင္အာနႏၵာမေထရ္သည္ကား စကားမေျပာ ဆိတ္ဆိတ္သာ ထုိင္ေနေလသည္။ အရွင္အာနႏၵာအား ရဟန္းေတာ္မ်ားက..
“ငါ့ရွင္ အာနႏၵာ သင္သည္လည္း ျမတ္စြာဘုရား၏ အလုပ္အေက်ြး ဥပ႒ာက အလုပ္အေက်ြးအျဖစ္ကုိ ေတာင္းခံပါေလာ” ဟုဝုိင္းဝန္း တုိက္တြန္းၾကသည္တြင္ အရွင္အာနႏၵာမေထရ္က-“ငါ့ရွင္တုိ႔ ေတာင္းခံရ၍ရေသာ ရာထူးမည္သည္ မည္သုိ႔ေသာ
ရာထူးျဖစ္သနည္း၊ အကယ္၍ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ လုိလားေတာင္းတေတာ္မူလ်ွင္
ကုိယ္ေတာ္တုိင္ပင္ မိန္႔ၾကားေတာ္မူပါလိမ့္မည္။” ဟု ေျပာဆုိေတာ္မူ၏။
ဟုိအခြင့္အေရး ဒီအခြင့္အေရးဆုိျပီး ဟုိဟာလုိခ်င္ ဒီဟာလုိခ်င္ ဟုိဟာျဖစ္ခ်င္
ဒီဟာျဖစ္ခ်င္ ေတာင္းခံသူမ်ား ရွက္တတ္လွ်င္ ရွက္လုိ႔ရေနျပီ။
ေရွးသူေတာ္ေကာင္းၾကီးမ်ားကား ကုိယ္က်ဳိးအတြက္ မည့္သည့္ရာထူးကုိမ်ွ
ေတာင္းခံျခင္းမရွိခဲ့ေၾကာင္းထင္ ရွားလွပါတယ္။
ထပ္မံ၍ သက္ေသျပပါဦးမည္။ အရွင္အာနႏၵာမေထရ္သည္ ေနရာမွ ထျပီး
၁။ ကုိယ္ေတာ္ျမတ္ ရအပ္ေသာ သကၤန္းေကာင္းမ်ားကုိ တပည့္ေတာ္အား မေပးစြန္႔ပါလ်ွင္လည္းေကာင္း၊
၂။ ကုိယ္ေတာ္ျမတ္ရအပ္သည့္ ဆြမ္းေဘာဇဥ္ေကာင္းမ်ားကုိ တပည့္ေတာ္အား မေပးစြန္႔ပါလ်ွင္လည္းေကာင္း၊
၃။ ကုိယ္ေတာ္ျမတ္ႏွင့္အတူတကြ ဂႏၶကုဋီေက်ာင္းတစ္ခုတည္း၌ တပည့္ေတာ္အား ေနခြင့္ကုိ မေပးပါလွ်င္လည္းေကာင္း၊
၄။ ကုိယ္ေတာ္ျမတ္ ပင့္ဖိတ္ဖုိ႔ရာသုိ႔ တပည့္ေတာ္ကုိ ေနာက္ပါေခၚ၍ သြားေတာ္မမူပါလ်ွင္လည္းေကာင္း၊ ဤသုိ႔ျဖစ္လ်ွင္ တပည့္ေတာ္သည္ အရွင္ဘုရားကုိ ျပဳစုလုပ္ေက်ြးပါမည္။” ဟု ေလ်ွာက္ထားေလ၏။
ေလာကလူအမ်ားအေနနဲ႔ မိမိကုိယ္က်ဳိးအတြက္ ရဖုိ႔ ပုိင္ဆုိင္ဖုိ႔ပင္ေတာင္းခံၾကေသာ ္လည္း အရွင္အာနႏၵာကဲ့သုိ႔ေသာ
ေရွးသူေတာ္ေကာင္းၾကီးမ်ားကား မိမိကုိယ္က်ဳိးအတြက္ကုိ
ေတာင္းခံေတာ္မမူေၾကာင္း ထင္ရွားျပန္ပါတယ္။ ထုိနည္းတူစြာ ရဟန္း ရွင္ လူတုိ႔
ၾကည္ညိဳေလးစားရတဲ့ ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူသည္လည္း ယခုလက္ရွိ အမ်ဳိးေစာင့္ဥပေဒကုိ
တင္သြင္းျခင္းသည္ ကုိယ္က်ဳိးအတြက္ မဟုတ္ဘဲ အမ်ဳိး ဘာသာ သာသနာအတြက္သာ
ျဖစ္ေၾကာင္းထင္ရွားသည့္အတြက္ အရွင္အာနႏၵာထုံးကုိ ႏွလုံးမူသူဟု ပင္
ျမင္မိေတာ့၏။
တစ္ဖန္ ဆက္လက္ျပီး အရွင္အာနႏၵာက ဘုန္းေတာ္ၾကီးမားေတာ္ေသာ ျမတ္စြာဘုရား ရွင္ပင္ဘုရားသည္
၁။ အက်ြနု္ပ္ေဆာင္အပ္သည့္ (ဒကာ၊ ဒကာမမ်ား) ဖိတ္ၾကားရာ အရပ္သုိ႔ ၾကြေရာက္လုိက္ပါေတာ္မူ လ်ွင္လည္းေကာင္း၊
၂။ အက်ြနု္ပ္သည္ အရပ္တစ္ပါးမွ လာတုိင္း လာတုိင္းေသာ ဘုရားဖူး ပုဂၢိဳလ္မ်ားကုိ ထုိခဏမွာပင္ ဖူးေျမာ္နုိင္ေစခြင့္ကုိ ရပါလ်ွင္လည္းေကာင္း။ ဒီအခ်က္ ႏွစ္ခ်က္ကုိေလ့လာၾကည့္ပါဦး။ အရွင္အာနႏၵာ ေတာင္းခံသည့္ ဆုသည္ ကုိယ္က်ဳိးအတြက္မဟုတ္ျပန္ပါဘူး။
ဒကာ ဒကာမမ်ား အက်ဳိးမ်ားေစဖုိ႔ ရည္ရြယ္ျပီး ေတာင္းခံျခင္းျဖစ္သည့္အတြက္
ေရွးသူေတာ္ေကာင္းၾကီးမ်ား အမ်ားအက်ဳိးအတြက္ကုိ
ေရွး႐ႈတတ္ေၾကာင္းထင္ရွားျပန္ပါ၏ ။
မိမိကုိယ္က်ဳိးအတြက္ မည္သူ႔ကုိမွ ခုတုံးလုပ္ျခင္းမရွိ၊
မိမိကုိယ္က်ဳိးအတြက္ မည္သူ႔ကုိမွ အသုံးခ်ျခင္း မရွိပါ။ ထုိနည္းတူစြာ
ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူသည္လည္း မိမိကုိယ္က်ဳိးအတြက္ မည္သူ႕ကုိမွ အသုံးခ်ျခင္းမရွိ၊
မည္သူ႕ကုိမွ ခုတုံးလုပ္ျခင္းမရွိ၊ မည္သူ႔ကုိမ်ွ အေၾကာင္းျပဳျပီး
မိမိကုိယ္က်ဳိးအတြက္ အသုံးခ်ျခင္း မရွိသည့္အတြက္ေၾကာင့္ အရွင္အာနႏၵာထုံးကုိ
ႏွလုံးမူသူဟု စာေရးသူအရွင္ ျမင္မိျခင္းသည္ လြန္ရာက်မည္မထင္ပါ။
ကုိယ္က်ဳိးအတြက္ အျခားသူမ်ားကုိ ခုတုံးလုပ္ေနသူ၊ ကုိယ္ေကာင္းစားဖုိ႔
သူတစ္ပါးကုိ အသုံးခ်ေနသူ၊ ကုိယ္ရာထူးအာဏာရဖုိ႔ သူတစ္ပါးကုိ
ႏွိပ္ကြက္ဖ်က္စီး ကန္႔လန္႔တုိက္ေနသူမ်ား ရွက္တတ္မည္ဆုိပါက
ရွက္လုိ႔ပင္ဆုံးေတာ့မည္မထင္ပါ။
ဆက္လက္ျပီး ၃။ အက်ြနု္ပ္၏ သႏၱာန္၌ ယုံမွားသံသယျဖစ္ေသာ ခဏမွာပင္ ျမတ္စြာဘုရားသုိ႔ ဆည္းကပ္၍ ေမးျမန္းေလ်ွာက္ထားခြင့္ကုိ ရပါလ်ွင္လည္းေကာင္း၊
၄။ ရွင္ပင္ဘုရားသည္ အက်ြန္ုုပ္၏ မ်က္ကြယ္၌ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ေသာ တရားေတာ္ကုိ တစ္ဖန္အက်ြန္ုပ္အား ေဟာၾကားေတာ္မူပါလ်ွင္လည္းေကာင္း ၊ ဤသုိ႔ျဖစ္လ်ွင္ တပည့္ေတာ္သည္
ရွင္ေတာ္ျမတ္ဘုရားကုိ ျပဳစုလုပ္ေက်ြးပါမည္။ ဒီေနာက္ဆုံး အခ်က္ႏွစ္ခ်က္ကုိ
ေလ့လာၾကည့္မည ဆုိပါကလည္း အရွင္အာနႏၵာသည္ ျမတ္စြာဘုရားရွင္၏
အဆုံးအမတရားေတာ္အတြက္သာ ေတာင္းဆုိျခင္းျဖစ္ေပ၏။ မိမိအတြက္
မိမိကုိယ္က်ဳိးအတြက္ ေတာင္းခံျခင္းမဟုတ္ဘဲ ဓမၼရတနာကုိ
တန္ဘုိးထားေၾကာင္းထင္ရွားပါ၏ ထုိနည္းတူစြာ ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူသည္လည္း
ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ေသာ ဓမၼရတနာမ်ားထဲမွ နုိင္ငံ၊ လူမ်ဳိး
ဘာသာ သာသနာအတြက္ အေရးၾကီးသည့္ အပရိဟာနိယတရားမ်ားကုိ အေျခခံကာ
ေရးဆြဲတင္ျပေတာင္းဆုိေသာ မ်ဳိးေစာင့္ဥပေဒမူသည္လည္း ဓမၼရတနာကုိ
တန္ဘုိးထားျခင္းပင္ျဖစ္ေပ၏ဟု သုံးသပ္မိ၏။
ဓမၼရတနာကုိတန္ဘုိးထားျခင္းသည္လည ္း
ဘုရားရတနာ သံဃာရတနာကုိတန္ဘုိးထားျခင္းလည္း မည္ပါ၏။ မ်ဳိးေစာင့္ဥပေဒသည္ ဓမၼရတနာကုိ
အေျခခံထားေသာေၾကာင့္ အားလုံးပင္တန္ဘုိးထားသင့္ ေၾကာင္းထင္ရွားစြာ
ျပသျခင္းျဖစ္၏။ ဓမၼရတနာကုိ ကန္႔ကြက္သူသည္ ဘုရားရတနာ သံဃာရတနာကုိ
ကန္႔ကြက္ျခင္းျဖစ္ပါ၏။ ဓမၼရတနာကုိ ဆန္႔က်င္ျခင္းသည္ ဘုရားရတနာ သံဃာရတနာကုိ
ဆန္႔က်င္ျခင္း ျဖစ္ေတာ့၏။ ထုိသုိ႔ ျပဳလုပ္ေနသူမ်ားအေနျဖင့္လည္း
ရွက္တက္မည္ဆုိပါက ေခါင္းမေဖာ္ဝ့ံေလာက္ေအာင္ ရွက္လုိ႔
ဆုံးေတာ့မည္မဟုတ္ေတာ့ပါ။
အရွင္အာနႏၵာထုံးကုိ ႏွလုံးမူေနသူ ကုိယ္က်ဳိးမဖက္ အမ်ားအက်ဳိးအတြက္ (ထုိထက္ပုိ၍) အမ်ဳိး ဘာသာ သာသနာအတြက္၊ (ထုိ႔ထက္ပုိ၍) ရတနာသုံးပါးအား တန္ဘုိးထားၾကည္ညိဳေလးစားေနသူ ဆရာေတာ္အရွင္ဝီရသူအား ဂုဏ္ျပဳလုိက္ရေတာ့၏။
၄င္းတုိ႔မွာ
၁။ အရွင္နာဂသမာလ၊
၂။ အရွင္နာဂိတ၊
၃။ အရွင္ဥပဝါန၊
၄။ အရွင္သုနကၡတၱ၊
၅။ အရွင္စုႏၵသမဏုေဒၵသ၊
၆။ အရွင္သာဂတ၊
၇။ အရွင္ရာဓ၊
၈။ အရွင္ေမဃိယ၊
၉။ အရွင္စုႏၵ တုိ႔ျဖစ္ၾကပါတယ္။ ဤသုိ႔အသီးသီးလုပ္ေက်ြးၾကသျဖင့္ ျမတ္စြာဘုရားရွင္မွာလည္း အခက္အခဲ ရွိခဲ့ပါတယ္။
တစ္ေန႔သ၌ ျမတ္စြာဘုရားရွင္သည္ ဂႏၶကုဋီပရဝုဏ္အတြင္း ခင္းထားအပ္ေသာ ျမတ္ေသာေနရာေတာ္၌ ရဟန္းေတာ္အေပါင္းျခံရံကာ ထုိင္ေတာ္မူေနစဥ္ ရဟန္းတုိ႔ကုိ
“ရဟန္းတုိ႔ ငါဘုရားသည္ ယခုအခါအသက္ (၅၅)ႏွစ္အရြယ္သုိ႔ ေရာက္ရွိျပီး အခ်ဳိ႔အလုပ္အေက်ြး ရဟန္းမ်ားသည္ ”ဤလမ္းျဖင့္ သြားၾကပါစုိ႔” ဟု ဆုိအပ္လ်က္ ငါဘုရားကုိ ထားခဲ့ကာ အျခားလမ္းျဖင့္ သြားၾကေလသည္။ အခ်ဳိ႕အလုပ္အေက်ြးရဟန္းမ်ားကား ငါဘုရား၏ သပိတ္၊ သကၤန္းတုိ႔ကုိ ေျမၾကီး၌ပင္ ခ်မည္ကဲ့သုိ႔ ျပဳလုပ္ၾကပါသည္။ ငါဘုရားအတြက္ အျမဲလုပ္ေက်ြးမည့္ ရဟန္းတစ္ပါးကုိ စဥ္းစားေရြးခ်ယ္ၾကေလာ့”
ထုိသုိ႔ ဘုရားရွင္၏ စကားေတာ္ကုိ ၾကားရ၍ ရဟန္းတုိ႔၏ သႏၱာန္ဝယ္ ဓမၼသံေဝဂမ်ား ျဖစ္ပြားခဲ့ၾကေလသည္။ ထုိအခါ အရွင္သာရိပုတၱရာ၊ အရွင္ေမာဂၢလာန္စေသာ အရွင္အာနႏၵာမွတစ္ပါး မဟာသာဝက ရဟႏၱာျမတ္တုိ႔သည္---“တပည့္ေတာ္ လုပ္ေက်ြးပါမည္ဘုရား စသည္ျဖင့္ အသီးသီးထ၍ ထ၍ ေလ်ွာက္ထားၾကေလသည္။ ထုိ မဟာသာဝကမ်ားကုိလည္း ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ပယ္ေတာ္မူသည္။” အရွင္အာနႏၵာမေထရ္သည္ကား စကားမေျပာ ဆိတ္ဆိတ္သာ ထုိင္ေနေလသည္။ အရွင္အာနႏၵာအား ရဟန္းေတာ္မ်ားက..
“ငါ့ရွင္ အာနႏၵာ သင္သည္လည္း ျမတ္စြာဘုရား၏ အလုပ္အေက်ြး ဥပ႒ာက အလုပ္အေက်ြးအျဖစ္ကုိ ေတာင္းခံပါေလာ” ဟုဝုိင္းဝန္း တုိက္တြန္းၾကသည္တြင္ အရွင္အာနႏၵာမေထရ္က-“ငါ့ရွင္တုိ႔
ထပ္မံ၍ သက္ေသျပပါဦးမည္။ အရွင္အာနႏၵာမေထရ္သည္ ေနရာမွ ထျပီး
၁။ ကုိယ္ေတာ္ျမတ္ ရအပ္ေသာ သကၤန္းေကာင္းမ်ားကုိ တပည့္ေတာ္အား မေပးစြန္႔ပါလ်ွင္လည္းေကာင္း၊
၂။ ကုိယ္ေတာ္ျမတ္ရအပ္သည့္ ဆြမ္းေဘာဇဥ္ေကာင္းမ်ားကုိ တပည့္ေတာ္အား မေပးစြန္႔ပါလ်ွင္လည္းေကာင္း၊
၃။ ကုိယ္ေတာ္ျမတ္ႏွင့္အတူတကြ ဂႏၶကုဋီေက်ာင္းတစ္ခုတည္း၌ တပည့္ေတာ္အား ေနခြင့္ကုိ မေပးပါလွ်င္လည္းေကာင္း၊
၄။ ကုိယ္ေတာ္ျမတ္ ပင့္ဖိတ္ဖုိ႔ရာသုိ႔ တပည့္ေတာ္ကုိ ေနာက္ပါေခၚ၍ သြားေတာ္မမူပါလ်ွင္လည္းေကာင္း၊ ဤသုိ႔ျဖစ္လ်ွင္ တပည့္ေတာ္သည္ အရွင္ဘုရားကုိ ျပဳစုလုပ္ေက်ြးပါမည္။” ဟု ေလ်ွာက္ထားေလ၏။
ေလာကလူအမ်ားအေနနဲ႔ မိမိကုိယ္က်ဳိးအတြက္ ရဖုိ႔ ပုိင္ဆုိင္ဖုိ႔ပင္ေတာင္းခံၾကေသာ
တစ္ဖန္ ဆက္လက္ျပီး အရွင္အာနႏၵာက ဘုန္းေတာ္ၾကီးမားေတာ္ေသာ ျမတ္စြာဘုရား ရွင္ပင္ဘုရားသည္
၁။ အက်ြနု္ပ္ေဆာင္အပ္သည့္ (ဒကာ၊ ဒကာမမ်ား) ဖိတ္ၾကားရာ အရပ္သုိ႔ ၾကြေရာက္လုိက္ပါေတာ္မူ လ်ွင္လည္းေကာင္း၊
၂။ အက်ြနု္ပ္သည္ အရပ္တစ္ပါးမွ လာတုိင္း လာတုိင္းေသာ ဘုရားဖူး ပုဂၢိဳလ္မ်ားကုိ ထုိခဏမွာပင္ ဖူးေျမာ္နုိင္ေစခြင့္ကုိ ရပါလ်ွင္လည္းေကာင္း။ ဒီအခ်က္ ႏွစ္ခ်က္ကုိေလ့လာၾကည့္ပါဦး။ အရွင္အာနႏၵာ ေတာင္းခံသည့္ ဆုသည္ ကုိယ္က်ဳိးအတြက္မဟုတ္ျပန္ပါဘူး။
ဆက္လက္ျပီး ၃။ အက်ြနု္ပ္၏ သႏၱာန္၌ ယုံမွားသံသယျဖစ္ေသာ ခဏမွာပင္ ျမတ္စြာဘုရားသုိ႔ ဆည္းကပ္၍ ေမးျမန္းေလ်ွာက္ထားခြင့္ကုိ ရပါလ်ွင္လည္းေကာင္း၊
၄။ ရွင္ပင္ဘုရားသည္ အက်ြန္ုုပ္၏ မ်က္ကြယ္၌ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ေသာ တရားေတာ္ကုိ တစ္ဖန္အက်ြန္ုပ္အား ေဟာၾကားေတာ္မူပါလ်ွင္လည္းေကာင္း
ဓမၼရတနာကုိတန္ဘုိးထားျခင္းသည္လည
အရွင္အာနႏၵာထုံးကုိ ႏွလုံးမူေနသူ ကုိယ္က်ဳိးမဖက္ အမ်ားအက်ဳိးအတြက္ (ထုိထက္ပုိ၍) အမ်ဳိး ဘာသာ သာသနာအတြက္၊ (ထုိ႔ထက္ပုိ၍) ရတနာသုံးပါးအား တန္ဘုိးထားၾကည္ညိဳေလးစားေနသူ ဆရာေတာ္အရွင္ဝီရသူအား ဂုဏ္ျပဳလုိက္ရေတာ့၏။
စာဖတ္သူအားလုံးသက္ရွည္က်န္းမာစိ တ္ခ်မ္းသာျပီး
လုိရာဆႏၵမ်ားတစ္လုံးတစ္ဝတည္းျပည ့္ဝၾကပါေစ။
အရွင္ဝိမလဝံသ(နာလႏၵာတကၠသုိလ္)
No comments:
Post a Comment