Photobucket LOVE  photo meet.jpg ငါသည္ဗုဒၶျမတ္စြာေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ေသာတရားေတာ္မ်ားကိုကိုးကြယ္ယံုၾကည္ေသာဗုဒၶဘာသာဗမာလူမ်ိဳးျမန္မာနိဳင္ငံသားတစ္ဦးျဖစ္၏။ငါတင္ျပခဲ့ေသာစာေပမ်ားသည္ငါ့လူမ်ိဳးငါ့ဘာသာငါ့သာသနာ အတြက္ျဖစ္၏။ထိုငါတင္ျပခဲ့ေသာစာေပမ်ားသည္...၁=ငါ့လူမ်ိဳးငါ့ဘာသာငါ့သာသနာဟုငါဟူေသာအတၱစြဲျဖင့္အစြန္းတစ္ဖက္သို႔ေရာက္ခဲ့အံ့။၂=မူလေရးသားတင္ျပေသာပိုင္ရွင္၏ခြင့္ျပဳခ်က္မရပဲငါ့လူမ်ိဳး ငါ့ဘာသာငါ့သာသနာအတြက္ဟုငါဟူေသာအတၱစြဲျဖင့္တင္ျပခဲ့မိအ့ံ။ ၃=လူတစ္ဦးတစ္ေယာက္၏ပုဂၢိဳလ္ေရးအရထိခိုက္နစ္နာေစ၍ငါ့လူမ်ိဳးငါ့ဘာသာငါ့သာသနာအတြက္ဟု ငါဟူေသာအတၱစြဲျဖင့္ တင္ျပခဲ့မိအ့ံ။ဤမွန္ေသာ သစၥာစကားေၾကာင့္ ငါ့လူမ်ိဳး ငါ့ဘာသာ ငါ့သာသနာသည္ ကမာၻတည္သ၍ တည္တန္႔ ထြန္းကား ျပန္႔ပြားပါေစသား......

Sunday, May 19, 2013

"(သတိထားဖြယ္) ပ်က္စီးသူမ်ား ဖ်တ္ဆီးေနၾကသည္"


                                
1 photo


**********************************
ဗမာတို႔သည္ ေခတ္ေရးစီးေၾကာင္းႀကီးတိုင္း တက္မပါဘဲ တေျမာတည္းေျမာပါလာခဲ့ၾကရသည့္အတြက္ ထိန္းသိမ္းရန္ ခက္ႀကံဳမႈတို႔ႏွင့္အတူ ထိုခရီးလမ္းတေလွ်ာက္တြင္ ေမွာ္၊မႈိက္၊ ဒိုက္သ...ေရာတို႔ ကပ္ပါလာခဲ့သည္။ ေက်ာက္ေဆာင္ႏွင့္တိုက္မိၿပီးအပဲ့အ႐ြဲ႕ ဒဏ္ရာမ်ားလည္း ရရွိခဲ့သည္၊ ဝဲဂယက္တြင္လည္း သြက္သြက္ခါေအာင္ခ်ာခ်ာလည္ခဲ့ရသည္။ဤသည္မွာဗမာတို႔၏ ကမၼဗီဇေၾကာင့္ဟု က်ေနာ္မထင္ပါ။က်ေနာ္တို႔၏ နိစၥဓူဝတို႔ ယိုယြင္းခြ်တ္ယြင္းမႈတို႔ေၾကာင့္ထိုသုိ႔ပ်က္စီးေၾကာင္းကို ဆိုက္ေရာက္လာခဲ့ရသည္ဟု ထင္ျမင္ေအာင္ထပ္မံစြပ္စြဲပါဦးမည္။


လူႀကီးသူမ ပညာရွိတို႔သည္ ဤသည္ကား အေပ်ာ္၊ ဤသည္ကား အပ်က္၊ ဤသည္ကား အထုံ၊ ဤသည္ကား အဖ်င္းဟု ႐ႈျမင္ၾကၿပီး မူလနဂို ေ႐ႊပုံေပၚသုိ႔ ျပန္တင္ေပးရန္ ႀကိဳးပမ္းေန
ၾကသည့္အခ်ိန္၌ က်ေနာ္တို႔႐ႈျမင္ထားသည့္ အေပ်ာ္၊ အပ်က္၊ အထုံ၊ အဖ်င္းတုိ႔အား
ဘုရင္ ဧကရာဇ္တို႔ စားေတာ္ပြဲႀကီးပမာ ထင္မွတ္ကာ အရသာခံ စားသုံးေနၾကသည္ကို
ျမင္ရေသာအခါ ပါးစပ္ေဟာင္းသားျဖင့္ သုညေခတ္တေလွ်ာက္လုံးတြင္ နိမ့္ဆုံးဘဝသုိ႔
ေရာက္ရေခ်ၿပီဟု သံေဝဂမယူႏိုင္ရွာပဲ ငိုျခင္းႀကီးမ်ားျဖင့္ ျမည္တမ္း
ၾကရပါေတာ့သည္။

ဗမာ့ေလာကႀကီး၏ ျဖစ္တည္ပ်က္တို႔သည္ ဤမွ် ျမန္ဆန္ေဖာက္ျပန္လာသည္ကို အံ့အဲမကုန္ပါ။ မည္သုိ႔ ေဖာက္ျပန္သနည္းဟု သာဓကတခု တင္ျပပါမည္။ မဂၢဇင္းမ်ားတြင္ တိုကပ္လြန္းလွသည့္
ခႏၶာကိုယ္ေအာက္ပိုင္း စကတ္၊ ဂါဝန္လို အဝတ္အစား၊ အလြန္တရာ ေဖာ္လြန္းေနသည့္
ခ်က္ေပၚ၊ ရင္သားေပၚသည့္ အက်ႌအတိုအျပတ္၊ မိုးႀကိဳးစက္ကြင္း မိထားသည့္ႏွယ္
ေၾကာင္ေၾကာင္ၾကားၾကား ဆံပင္ေျခသုတ္ခုံ စသည္စသည္တို႔ကို အေရးတယူေဖာ္ျပေနၾကသည္မွာ ဟိရီၾသတၱပၸ မည္မွ်ခ်ဳိ႕တဲ့၍ မည္မွ်စဥ္းလဲေနသည္ကိုမွန္းဆႏိုင္ပါလိမ့္မည္။ ဗမာသည္ ကမၻာတြင္ ယဥ္ေက်းဆုံး၊အရွက္အေၾကာက္ႀကီးဆုံး၊အားနာတတ္ဆုံး၊သေဘာမေနာေကာင္းဆုံးဟု တခ်ိန္ကေႂကြးေၾကာ္ခဲ့ၾကသည့္ ျမန္မာတုိ႔သည္ အခုေတာ့ျဖင့္ မိုးနဲ႔ေျမႀကီး၊မိုးႀကိဳးႏွင့္ ခ်ီးသံလို ကြားျခားသြားပါၿပီ။ ဤသည္မွာ ေဖာက္ျပန္ေျပာင္းလဲမႈမ်ားစြာထဲမွာ တခုပင္ျဖစ္သည္။
ယေန႔ဗမာမ်ား၏ အရွက္ကင္းမဲ့ ဝတ္စားဆင္ယင္မႈမ်ားႏွင့္ ႐ုန္ရင္းၾကမ္းတမ္းေသာ စကားမ်ားကို ေထာက္႐ႈျခင္းအားျဖင့္ အမ်ဳိးသားေရးလကၡဏာ၊ အမ်ဳိးသားယဥ္ေက်းမႈမ်ား
မည္၍မည္မွ် ပ်က္စီးယိုယြင္း ေနၾကသည္ကို ျမင္ႏုိင္ပါလိမ့္မည္။စစ္ရာဇဝတ္ေကာင္မ်ား၊ အႏုပညာသည္ မ်ား၊ လူခ်မ္းသာမ်ား၊ ျပည့္တန္ဆာမ်ား တ႐ုတ္၊ ကုလားမ်ား ထိုသူမ်ားသည္ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈကို ဖ်က္လိုဖ်က္ဆီး လုပ္ေနၾကသည့္ ထိပ္တန္းေဖာက္ျပန္ေရးသမားမ်ားပင္ျဖစ္သည္။ စစ္ရာဇဝတ္ေကာင္တို႔သည္ ထိပ္ဆုံးမွေအာက္ေျခတပ္သားမ်ား အထိ အက်င့္ပ်က္လာဒ္စားၿပီး အာဏာၿမဲေရး၊ထိုင္ခုံၿမဲေရး၊ရာထူးတက္ေရးမ်ားကိုသာ ဦးစားေပး ေဖာက္ျပန္ေနၾကသည္။
ေတာနယ္မ်ားတြင္မိန္းမပ်ဳိမ်ားကို မုဒိန္းက်င့္ျခင္း၊႐ြာလုံးကြ်တ္မီး႐ႈိ႕ျခင္း၊ေပၚတာေခၚျခင္း၊ လုပ္အားေပးေခၚျခင္း၊ကေလးစစ္သားအသုံးျပဳျခင္းတုိ႔ကိုဥပေဒမဲ့ ျပဳလုပ္ေနၾကသည္မွာ အထင္အရွား ပင္ျဖစ္သည္။ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္းဆန္းသည္တပ္မေတာ္အား ျပည္သူမ်ားကို အလုပ္အေကြ်းျပဳရန္ တည္ေထာင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေသာ္လည္းေနဝင္းမဆလေခတ္မွစ၍ သန္းေ႐ႊနအဖေခတ္ အထိ ျမန္မာျပည္သူတို႔ သည္ တပ္မေတာ္အားအလုပ္အေကြ်းျပဳေနၾကရေတာ့သည္။
အႏုပညာသည္ဆိုသူမ်ားလည္း စစ္အုပ္ႏွင့္ မထူးျခားနား ေဖာက္ျပန္လွ်က္ပင္၊ကိုေက်ာ္သူတို႔လို မြန္ျမတ္ယဥ္ေက်းသည့္ အဘိုးတန္အႏုပညာသမားမ်ားမွာ အင္မတန္ နည္းပါးလွသည္။အႏုပညာသည္ ဆိုသည္မွာ ျပည္သူတို႔အား ဦးေဆာင္လမ္းျပ ေပးရမည္ဆိုေသာ္လည္းထိုအႏုပညာသည္တို႔သည္ မိဘျပည္သူတို႔အား သူငယ္နပ္စား၊လူဆင္းရဲနင္းျပားမ်ားဟု သေဘာထား၍ ဗမာ့ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္ ဖီလာျဖစ္ေသာ အျပဳအမူ၊အေျပာအဆို၊အေနထိုင္၊အသြားအလာ၊အဆင္အယင္တို႔ကိုဦးစားေပးလာၾကၿပီး
အရွက္ဟူသည္မွာ မရွိအပ္ေသာ အရာတခုျဖစ္ေအာင္၊ အေၾကာက္ဟူသည္ မထားအပ္ေသာ
အရာတခုဟု ထင္မွားေအာင္ လမ္းမွားသုိ႔ ဆြဲေခၚေနၾကၿပီး၊ ေဂ်ာက္ထဲသုိ႔တြန္းခ်ေနသည္မွာ အထင္အရွားပင္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ ၿမိဳ႕ေရာေတာပါမက်န္ဗမာ့ယဥ္ေက်းမႈအေငြ႔အသက္မ်ား မေတြ႕ရမျမင္ရေတာ့ပါ။ တိုင္းတပါး၏ေဖာက္ျပားေလာ္လီသည့္ ယဥ္ေက်းမႈမ်ားကိုသာ အထင္ႀကီးၾကၿပီး အတုမွားေနၾကသည္မွာအႏုပညာသမားဆိုသူမ်ား၏ စနက္ပင္ျဖစ္ေလေတာ့သည္။

ျပည့္တန္ဆာမ်ားသည္ ဘဝေပးအေျခအေနအရ ခႏၶာကိုယ္ကိုခ်ေရာင္းၿပီးဝမ္း ေက်ာင္းေနရ သူမ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သနားစဖြယ္သတၱဝါမ်ားျဖစ္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ခႏၶာကိုယ္ကိုပင္ ရင္းႏွီး၍ လုပ္ကိုင္စားေသာက္ေနရသူမ်ားပီပီအရွက္တရားနည္းပါးၾကၿပီ၊ အျပဳအမူ၊ အေျပာအဆို၊ အေနအထိုင္၊ အဆင္အယင္မႈအရာတို႔၌ မႏွစ္ၿမိဳ႕စရာ ႐ုန္႔ရင္း ၾကမ္းတမ္း လွသည္။ လူတိုင္းကိုသူ၏ေဖာက္သည္ဟုပင္ ထင္မွတ္ထားၾကဟန္ရွိသည္။ ထိုသူမ်ားတြင္ အမ်ဳိးဂုဏ္ဟူ၍မရွိ၊ ဇာတိဂုဏ္ဟူ၍မသိဘဲ ေငြစေၾကးစ အတြက္ ဘယ္သုိ႔ ေသာ ေယာက္်ားေဖာက္ျပားသူမ်ားပင္ျဖစ္ေစ လက္သင့္ခံၾကသည္။ ကုလား၊ တ႐ုတ္၊ အျဖဴ၊ အမည္းမေ႐ြးပိုက္ဆံရလွ်င္ ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ဟူ၍ သေဘာထားသူမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။

ဗမာျပည္ႀကီးသည္ တ႐ုတ္၊ ကုလားတို႔ႏွင့္ ကူးလူးဆက္ဆံမႈရွိၿပီးျဖစ္သည္။ ေကာင္းျမတ္သည့္ ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္ အတတ္ပညာတို႔ကို သည္ေဆာင္လာၾကၿပီး စီးပြားဖက္ပီပီကတိတည္ၿမဲကာ လက္တြဲလုပ္ေဆာင္ခဲ့ၾကသည္။ တဦးႏွင့္တဦး တေယာက္ႏွင့္တေယာက္သေဘာၾကည္ျဖဴကာ တိုးတက္ႀကီးပြားေအာင္ လုပ္ေဆာင္ရာ၌ တကယ့္ပင္ေက်းဇူးႀကီးလွသူမ်ားျဖစ္သည္။ ဤသည္မွာ ပေဝသဏီက တ႐ုတ္၊ ကုလားမ်ားျဖစ္ပါသည္။ကိစၥၿပီးလွ်င္ ကိုယ့္အိမ္ကိုယ္ျပန္ၾကသည္ျခည္း။ယၡဳတ႐ုတ္၊
ကုလားတို႔သည္မွာကား ထိုသုိ႔မဟုတ္ဘဲ ဗမာ့ေရကိုေသာက္၊ ဗမာ့ထမင္းကိုစားၿပီးထမင္းရွင္ဗမာမ်ားကို သူ႔ကြ်န္သဖြယ္ဆက္ဆံေနၾကသည္ကို ခံေနၾကသည္။ဗမာ့ယဥ္ေက်းမႈ အေမြအႏွစ္မ်ား တည္ရွိရာ ရတနာပုံ ေနျပည္ေတာ္မႏၱေလးၿမိဳ႕၏အခ်က္ခ်ာမ်ားတြင္ဗမာျမင္လွ်င္ ပါး႐ုိက္ဟုဆိုရေလာက္ေအာင္
တရုတ္ကုလားမ်ားနယ္ခ်ဲ႕ထားၾကေတာ့သည္။ မႏၱေလးသူမ်ားသည္ အဝတ္အစား၊ အေျပာအဆို၊
အေနအထိုင္မႈမ်ားတြင္ ယဥ္ေက်း၊ သိမ္ေမြ႕၊ ေပ်ာ့ေျပာင္း၊ ခ်ဳိသာလွသည္ဟုသတင္းႀကီးသည္မွာ ဗမာတိုင္းသည္သိပါလိမ့္မည္။ ယၡဳအခါတြင္ ထိုသတင္းမွာ တက္တက္စင္ေအာင္ လြဲသြားေခ်ၿပီ။ တ႐ုတ္မမ်ားသည္ အဝတ္အစားဆင္ယင္ရာတြင္ အလြန္တရာ႐ိုင္စိုင္းေလာ္လီၾကသည္။ အုပ္စုဖြဲ႔ဘီယာေသာက္ပြဲေတြကို က်င္းပၾကသည္မွာလည္းထိုတရုတ္မ်ားပင္ျဖစ္သည္။ ဦးပိန္တံတားေပၚတြင္ ဝိုင္းဖြဲ႕ကာ တရုတ္ေလးမ်ား၊တရုတ္မ ေလးမ်ား အစားအေသာက္မ်ားႏွင့္ ဘီယာ၊ အရက္၊ မူယစ္ေဆးကို ယူလာၾကၿပီးစားေသာက္ ေပ်ာ္ပါးေနၾကၿပီး လမ္းသြားလမ္းလာမ်ားက ခဏလမ္းဖယ္ေပးရန္ေတာင္းေတာင္းပန္ပန္ ေျပာသည္ကိုပင္ မေက်နပ္ ဟန္အမူအရာ မ်ားကို ျမင္ရသည္မွာေအာ့ႏွလုံးနာခဲ့ရသည္။ ေနရာတကာတြင္ တ႐ုတ္ကုလားမ်ား ေမာင္ပိုင္ စီးထားၾကၿပီးဗမာမ်ားမွာေတာ့ ျမင္းလည္း၊ ဆိုက္ကားတုိ႔ျဖင့္သာ ဝမ္းေက်ာင္းေနၾကကာေရွးက်ဆုံး စီးပြားေရးကို ထိန္းသိမ္းၿမဲပင္။ ထိုမွ်ျပဆိုရလွ်င္ ဗမာမ်ား၏ညံ့ဖ်င္းမႈမ်ား ေပၚလြင္ေနၿပီျဖစ္သည့္အတြက္ ကိုယ့္ေပါင္ကိုလွန္မေထာင္းခ်င္ေတာ့။ ဗမာမ်ားသည္ ရွင္ဘုရာမ်ား၏ ကြ်န္ျဖစ္ခဲ့ၾကၿပီး၊ၿဗိတိသွ်တို႔၏ ကြ်န္လည္းျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။တဖန္စစ္ကြ်န္၊တ႐ုတ္ကြ်န္၊ကုလားကြ်န္မ်ား ျဖစ္ေနၾကရ၏ ။ေခတ္တေလွ်ာက္လုံး ေက်းေတာ္မ်ဳိး၊ကြ်န္ေတာ္မ်ဳိးမ်ား ျဖစ္ခဲ့ၾကရ သည့္ေၾကာင့္ေလာ မေျပာတတ္၊ ယၡဳထိပင္ကြ်န္စိတ္မေပ်ာက္ႏိုင္ၾကေသးဘဲအကြဲအၿပဲမ်ားကိုမစုစည္းႏိုင္ၾက ေသး၊ေျခာက္စား ေျမာက္စား မ်ားကို မဖယ္ရွားႏိုင္ၾကေသး၊ ဘဘိုးေဘးတို႔ကိုေက်းဇူးမျပဳႏိုင္ ေသးဘဲ ကြ်န္ျဖစ္ၿမဲ ျဖစ္ေနၾကသည္။

အထက္ပါပုဂၢဳိလ္တို႔သည္ ႏိုင္ငံအက်ဳိးျပဳ အေရးကိစၥမ်ား၊ အမ်ဳိးသားေရးအက်ဳိးျပဳ အေရးကိစၥမ်ား တြင္ ပါဝင္ပတ္သက္မႈမရွိဘဲ ေလွနံႏွစ္ဖက္နင္းၿပီး ကိုယ္က်ဳိးကိုသာေရွး႐ႈတတ္ၾကသူမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ ထိုသူတို႔မွာ ဇာတိမာန္ဟူ၍မရွိ၊ဇာတိေသြးဟူ၍မရွိဘဲ ဝံသာႏုစိတ္ဓာတ္ကင္းမဲ့ေသာ ႐ြက္က်ပင္ေပါက္
အေခ်ာင္သမားမ်ားသာ ျဖစ္ေခ်သည္။ ဤသည္မွာလည္း က်ေနာ့္တို႔ ဗမာမ်ား၏ စိတ္ဓာတ္ ညံ့ဖ်င္းေသးသိမ္မႈမ်ားေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္သည္။ ေရွးဗမာဘဘိုးေဘးတို႔၏စိတ္ဓာတ္ႏွင့္လုပ္ရည္ ကိုယ္ရည္ ေကာင္းမြန္သေလာက္ က်ေနာ့္တို႔ေခတ္ဗမာမ်ားမွာညံ့ဖ်င္းခဲ့ၾကသည္။ ထိုေသးသိမ္သည့္ စိတ္ဓာတ္မ်ား မေပ်ာက္ေသးသေ႐ြ႕ေက်းေတာ္မ်ဳိး၊ကြ်န္ေတာ္မ်ဳိးဘဝမွ လြတ္ေျမာက္ႏိုင္မည္မဟုတ္ေပ။
ထိုထိုေဖာက္ျပန္ေလာ္လီအက်င့္ပ်က္မ်ားကိုမဖယ္ရွားႏုိင္ေသးသေ႐ြ႕ဇာတိေသြး၊ ဇာတိိမာန္မ်ား ကင္းမဲ့ေနၾကၿပီးအမ်ဳိးသားယဥ္ေက်းမႈမ်ား၊အမ်ဳိးသားေရးလကၡဏာမ်ား ပ်က္စီးယိုယြင္း ေနဦးမည္ျဖစ္သည္။

"ျမန္မာေတြ စည္းကမ္းေဖာက္လို႔၊ ထီးနန္းေပ်ာက္ျဖစ္ၿပီ။
မွီးျငမ္းေထာက္ အသစ္ကိုမွီသည္၊ ညစ္ပလီလူမ်ိဳး။
မိပစ္လို႔ ဖ,ေ႐ွာင္ေသြသည္၊ ဂြေကာင္ေတြ ေခြးျဖစ္ေပါ႔ဗ်ိဳး။
ျမန္မာခ်င္း ႂကြားၾကခ်င္၊ ဓားျပသြင္သူခိုး၊
ကုလားျမင္ သူ႔အေမ႐ိုးေတာ႔မလို၊ ခုေျမလွ်ိဳးပုန္းေ႐ွာင္။
မိုက္မေနာ္ ျပဳပေဂးရယ္တို႔၊ သူ႔ပေထြး ထြက္၍မေဟာင္။
ေျပာရာဟဲ႔ရာဇ၀င္ေျပာင္ေအာင္၊ စာဇင္ေတြဦးခ်လို႔၊
ပလူးရေျပးက်ိဳ႕ခါခါ၊ ေခြးသို႔ပမာ။
ေတြးမိတိုင္း အ႐ိုးနာတယ္၊ အမ်ိဳးပါဆဲခ်င္ေပါ႔ေလး။"
(အခ်ဳပ္တန္းဆရာေဖ)
1. ဘာသာျခားမ်ား၏ကြ်န္ျပဳျခင္းခံဘဝမွ လြတ္ေျမာက္ေရး။
2.ဗုဒၶဘာသာဝင္မ်ားႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ဘာသာျခား အဖြဲ႕အစည္းမ်ား ဝင္ေရာက္လာမည္ဆုိပါက ဝင္ေရာက္ဖုိ႔ၾကိဳးစားမည္ဆုိပါက သပိတ္ေမွာက္ဆန္႔က်င္ေရး။
3. အမ်ဳိးသားေရးလကၡဏာ မပေပ်ာက္ေရး။
4. အမ်ဳိးသားယဥ္ေက်းမႈမ်ား ထိန္းသိမ္း၊ ျပန္႔ပြားေရး။
5. သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား ထြန္းကားေရး။
6. မသူေတာ္တရားမ်ား ပေပ်ာက္ေရး။
အထက္ပါအေရးကိစၥမ်ားသည္ ဗမာ့ေျမေပၚတြင္ ေမြးဖြားၿပီး၊ ဗမာ့မိခင္တို႔၏ ႏို႔ရည္ကို ေသာက္စို႔ကာ
ႀကီးျပင္း လာၾကသူမ်ားမွန္လွ်င္ တာဝန္တရပ္အေနျဖင့္ ထမ္းေဆာင္ၾက ရမည္ျဖစ္သည္။
ထိုသုိ႔ တာဝန္သိ၍ တာဝန္ရွိသူမ်ားပီပီ ကိုယ္စီကိုယ္ငွ ထမ္းေဆာင္
ႏိုင္ၾကသည့္ ဗမာ့သားေကာင္းမ်ားျဖစ္ၾကေစရန္ ရည္သန္၍ ေရးသားလိုက္ပါသည္။
 
ဝန္ခံခ်က္။ ။ အလြန္ၾကာျပီးျဖစ္ေသာ ေဖာ္ဝတ္ေမလ္းအား တဆင့္ျဖန္႔ေဝျခင္းသာျဖစ္သည္။
 
စာဖတ္သူအားလုံးသက္ရွည္က်န္းမာစိတ္ခ်မ္းသာျပီး လုိရာဆႏၵမ်ားတစ္လုံးတစ္ဝတည္းျပည့္ဝၾကပါေစ။
 
အရွင္ဝိမလဝံသ(နာလႏၵာတကၠသုိလ္)

No comments:

Post a Comment